FixOTrix!

Idag har varit en fixardag. Allt inför resan är packat och klart!
Nu är vi redo :)
Tågresan ner kommer bli något seg, då vi inte kommer åka med x2000...8 timmars tågtid blir det.
Hem blir det bara 6 och en halv om jag inte minns fel. Där omkring allafall.

Hoppas jag inte har glömt något nu.
Men så panikartat kan det inte vara, vi åker ju tillbaka om en vecka.
Veckan ska bli rolig, men känner väl lite att det blir att bara åka fram och tillbaka.
Hade varit betyldligt roligare om vi iallafall fick komma hem till vår lägenhet ett tag,
för den saknar jag!
Men det blir snart iallafall. Andrahandskontraktet går ut 12e november.

Imorgon ska vi slå ihjäl 7 timmar i östersund!
Får se vad vi ska underhålla oss med.

Nu vet jag inte riktigt när jag kan skriva nästa gång! Så, so long! Bye!


Jimmymuppen här om kvällen när han klädde ut sig
och fick för sig att han såg ut som mig...!
Tuttarna är strumpor men magen har han fixat själv:P

/<3


Kommentarer
Postat av: Mussli

Hahahaha....måste säga att du är finare som gravid gumman min:)...och Jimmy..du är fin som attan..meeen...kanske är det färgen som inte passa dig :)

Ser fram emot en härlig dag i Östersund med dig och er....<3

2011-09-21 @ 21:30:50
Postat av: emma - mamma till hugo :)

haha din mage är finare ;) kram

2011-09-29 @ 11:04:14
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0