Kvällsro med alldeles för mycket i huvudet

Sjukt kallt här uppe nu! MINUSGRADER, faktiskt!
Så det blir att ställa om lite när vi åker neråt på onsdag:)

Imorgon är bara söndag, myssöndag.
Måndag är det MVC.
Alltid lika mys när man får chansen att komma lite närmre lillen.
Tisdag är bara tisdag.
Onsdag ska vi in till Östersund.
Vi har dels lite ärende, men sen ska vi ju åka ner då med.
Kommer fram på natten.
Vi kommer bo hos en kompis i stan. Skönt!
Så kan vi springa runt och fram och tillbaka på stan hur mycket vi vill.
Enzo kommer följa med oss. Jaja löper nu.
Elliott har inte samma skills som andra hanhundar,
så han är inget hot mot vår antivalpkampanj som råder här hemma!
Så han blir med andra ord kvar här uppe.

Väl i linköping hoppas jag på att kunna sätta mig på ett fik och ta en chailatte!
Gud så jävla gott.
Men nu ska jag inte glömma att nämna att jag fikat en god sån här uppe med.
Sen måste jag och älskling till ghingis. Vårt place.
Där firar vi allt. Och lite till.

Sen hoppas jag vi får ihop det och kan ses, sandra, bev, määl, emilia och nicole!
Och jag hoppas att sofia och hanna inte är allt för upptagna med sina liv? :)

Pappa ska jag ringa imorgon. Hoppas dom kan komma in till Linkan och ses en stund med.
Vi kommer att lämna Linköping på Måndagen.
På måndag har vi ärende i Norrköping.
Därför vi åker ner i första taget.

Sen åker vi till Jimmys mamma på måndag efter nkpg.
Där träffar vi Familjen Mys, Angelica, Mika och deras underbaringar Ville och Stella!
Vi kommer att åka tillbaka upp på onsdagen igen.

Sen är det 4-5 veckor kvar här :)
Vi ska njuta till fullo av all hjälp, lugn och space vi får här uppe.
Sen när vi kommer hem igen så är det en hel del att styra med innan sonen anländer.
Vi ska bla rensa ut och städa hela lägenheten. Då ingår en del turer till tippen.
Köpa lite nytt, möblera om,
sätta dit barngrindar, som i vårt fall kommer fungera mer som hundgrindar.
Tanken är att det ska skärma av vardagsrummet.
Så vi kan vara där hundfritt ibland.
Så Mille få ligga ostört i soffan och sådär.

Sen är det skötbord som ska upp, först inhandlas...
säng ska hämtas, bilbarnstol ska också hämtas
Dessa saker på två het skilda platser i Sverige!
Ena i Småland, andra i Sörmland.
Herregud, hur ska detta gå.
Ja, sen är det småfix kvar.
Köpa smågrejer som blöjor, badbalja osv samt bädda säng, bädda vagn etc.

Ja. Där har ni slutet av vårt 2011!
Med start från Onsdag ;)

Nu är det kväller och jag ska lugna ner mig ett par kilo:)
Nog att det är mycket som ska fixas, men allt ska bli så himla roligt!

Vi hörs imorgon igen!


Här brukar jag och jimmy sitta och bara njuta tillsammans hundarna<3

/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Sååå underbart att vara där i livet med allt detta att se fram emot :)

Mycket att göra, fast precis som du skriver gumman, så mysiga och roliga saker att fixa med...och lilla Miliam...underbart härligt!!!

Njuter verkligen av att läsa din oerhört härliga syn på livet älskade dotter!!

Att få dela detta när ni nu bor hos oss är oslagbart fint och ger energi som är obeskrivlig!!! Tack för att ni ger oss denna tiden med er <3 <3 <3

2011-09-18 @ 10:13:50
Postat av: Nellie din syrra

Ja, jag vill träffa er! :( men synd att inte båda hundrana följer med ;( men det är bra på ett sätt. Då blir ju elliot extra glad när han ser mig i vinter. PS: Vi kan se twilight. Du kommmer vara hemma då. ;D

2011-09-18 @ 10:54:07
URL: http://onlyforme.devote.se
Postat av: Anonym

Det kanske går att ordna att sängen blir skjutsad till Linköping. Kan ta det som en liten helgutflykt :)

2011-09-19 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0