Kvällstid

Har tittat Idol, som ju var i Linköping ikväll.
Saknar hemma lite när jag ser det :) Mysigt att få längta.
Jag fick ingen ro att slumra till innan, jag var för uppe i varv.
Nu är jag supertrött och jättemätt av en omgång tacos i magen!

Imorgon går jag in i vecka 26. Jag fick reda på att jag var gravid i vecka 6 (trodde vi)
Men det visade sig vara i vecka 4 plus några dagar.
Vi blev ju bakåtflyttade på vårt första ultraljud i vecka 13 plus några dagar,
som då egentligen var i vecka 12.
Men hursom, dom första veckorna till ultraljudet gick lååångsamt!
Men sen, vart tog veckorna 16, 17, 18, 19 osv. vägen!?
I huvudet är jag kvar runt vecka 16!
Hoppas att tiden fram till dagen D går undan!
Men framförallt att dom går bra, såklart. Häftigt det där!

Nu är det kvällstid här hemma! God natt säger jag, för idag!


Miliam gömmer sig under tröjan :) Vecka 25



/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Sååå underbart att få vara nära och dela allt detta med dig och er!! :)....Jag får lov att svallra om att lilla Miliam verkligen ta mer och mer plats...nu får mormor flytta på sig varje gång han och mammis ska gå förbi vid köksbordet :) <3 <3 <3

2011-09-13 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0