Linköping

Nu närmar sig den första dagen hemma i Linköping sitt slut.
Jag vaknade på perfekt humör och gjorde iordning mig,
samtidigt som Jimmy och Henke (som vi bor hos nu)
stack iväg till hemköp och köpte frukost.

Sen stack jag iväg hem till Evelyn
och där var även Sandra, Malin och sen också Emilia.
Vi åt tacos och hade det mys.
Jag försökte få Miliam att samarbeta, men det gick inget vidare...
Evelyn kände honom lite, men han var lite blyg idag.

Det blev senare lite shopping på stan,
och efter det en lång fika på stan med evelyn
och därifrån kom jag nu!

Här hemma sitter grabbarna Linus, Henke och Jimmy.
Spelar kort och har det mys! :)
Imorgon ska jag och Jimmy på stan,
ska förhoppningsvis handla skor!
Senare sen ska jag träffa Hanna och Sofia!

Det är supermys att vara hemma. Sitta och fika och titta på folk.
Men jag saknar mamma, är så van vid att ha henne där varje dag nu!
Och min lilla Elliott! <3


Glömde såklart kameran hemma, lite synd!
Vi hörs vänner och gott folk!

/<3

Kommentarer
Postat av: Mussli

Saknar dig oxå massor gumman min!!! <3

Underbart att höra att ni har det kul och mysig..glöm inte att ta en...nä..många latte åt mig :)

Älskar dig <3 <3 <3

2011-09-23 @ 11:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0