Longtime ago

Åh, gamla kort, gamla minnen, fina tjejer!

Nu har vi avverkat en riktigt god kvällsfika här hemma. Mackor med ägg och en egengjort räkröra à la Amanda:
Creme fraiche (stavning?)
lite majonäs
räkor, såklart
lök
färsk vitlök
lite citron
chilli
peppar
Voila!
...Jag går aldrig efter mått, smaka dig fram!


Tittade nyss på fångarna på fortet. Hallå, är det bara jag som missat att Yvonne Ryding hade barn med Kjell Bergqvist? Och är det bara jag som tycker att dottern är en kopia av Louise Hoffsten!?




Är jag helt ute och cyklar?
Kommentarer
Postat av: Helena

gör gärna det. det var riktigt fint. Använder du bloglovin? Isåfall lägger jag till dig där så jag inte missar dina inlägg. Kramar

2011-09-03 @ 22:30:18
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Cicci

jaaa det är bara du som missat :). Båda döttrarna är skitsnygga. De bodde ju i Eskilstuna förut ( gick på engelska) så man såg dem ibland. Men med snygga föräldrar blir det ju snygga barn :)

2011-09-03 @ 23:07:39
Postat av: malin

vet knappt vilka människorna är...

2011-09-05 @ 13:56:37
URL: http://livinglondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0