Mitt lilla hjärta<3

Vi kom precis hem från MVC.
Gud vilken underbar barnmorska vi fick träffa!
Inte för att dom andra varit dåliga, eller jo hon på första ultraljudet,
men denna var överlägset bäst!

Hjärtat slog så fint och det var riktigt mäktigt att få höra sin egen son.
Bf-måttet låg på 27 cm.
Jag var svårstucken och hon kunde inte hitta något bra ställe i armen,
så jag fick stickas i handen.
Det känns ju lite mer, men det gick alldeles utmärkt.
Alla värderna såg bra ut och allt var helt på sin plats!

Jag har gått upp 7 kilo sedan inskrivningen. Helt okej, men jag vill inte öka mycket mer nu...
vilket är oundvikligt dels med tanke på att bebbe ska gå upp i vikt
och dels kommer förmodligen jag att samla på mig en hel del vätska.
Men så är det.
Får bara fortsätta ha koll på vad jag stoppar i mig!
Motionen hamnar ju definitivt lite på pause här uppe.
Vågar inte gå i skogen när det är jakttider, liksom...!

Huvudsaken är såklart att mitt lilla liv mår perfekt där inne.
Och med allt att döma så gör han ju det.
Så jag är världens lyckligaste.

Magen i slutet av vecka 24! Tiden har gått snabbt.
På onsdag går vi in i vecka 27(26+0)!
Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du haft en bra start på veckan!

2011-09-20 @ 02:14:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0