Natten och ett speciellt tack

Nu ska vi ladda svensson svensson och krypa ner.
Imorgon åker Jimmy och Jonas och fortsätter med bygget på vinden.
Jag kanske tar mig an att duscha Enzo, men med det är inget bestämt.

Precis som vanligt börjar Miliam sparka och yra runt som mest vid denna tiden.
Så mysigt för då får vi vår egna, magiska och underbara tid tillsammans vi tre<3
Tänk när han verkligen är här...kan inte förstå.
Mamma och Pappa, jag tror jag förstår er mer och mer...
och varje gång slår det mig att ni måste ha känt likadant när ni väntade på mig...
Alla känslor. Man gör alltid så gott man kan. Ni gjorde det bäst.
Tack. För allt.

Since 21/8-2007

God Natt!
/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Älskade älskade gumman min...finns inte ord för hur mycket dina ord värmer i mitt stolta modershjärta <3

Om du visste hur många gånger jag tänker på den tiden du låg i min mage och alla lyckokänslor du gav mig redan då älskade dotter!! <3

Tack för att du är just du <3 <3 <3

2011-09-16 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0