A dream

Blev en skön sovmorgon idag!
Har inte satt mig på cykeln än,
Jimmy och jag har varit ute och lekt med hundarna
och ätit en riktigt god frulle!
Mamma är iväg på möte och Jonas har nyss kommit hem från vindsjobbet.

Jag sitter och tittar runt på nätet och drömmer om att få flytta in i mitt drömhus,
inreda med mina drömmöbler och fixa ett drömrum åt Mille!
Förutom drömhuset så ligger nog allt inom en ganska snar framtid på bara något år iaf!
Vi bor ju i en tvåa nu och vill inte flytta därifrån än. Vi älskar vår lägenhet,
men kanske framförallt läget och grannskapet. Allt känns perfekt där.
Så vi bor där tills vi känner att vi inte får plats och tills vi hittar något med trädgård!







/<3
Kommentarer
Postat av: Jimmy

Underbart! Drömmar är till för att bli verklighet i de flesta fall :) Ser framemot framtiden med dig, eller er rättare sagt <3

2011-09-30 @ 13:34:21
Postat av: Mussli

Jag måste säga att jag tycker att ert hem redan likna detta och att ni har det kanonfint i ert harmoniska hem.

Visst är det underbart att drömma och planera framåt...utan detta blir vardagen ganska trist och stel tycker jag :)

Ni kommer helt säkert att ha uppnått detta och mycket mer inom snar framåt, då ert samspel tillsammans och er enorma kärlek för varandra och livet kan ta ert precis vart ni vill!!

Bara er egen fantasi kan sätta gränser, inget är omöjligt :)

<3 <3 <3

2011-09-30 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0