Ny här

Nu ska jag för en gång i livet testa på att skriva blogg.. Känns som om alla blir rika på skiten o jag kanske också snart är där. Det är ju framförallt tjejer som skriver blogg? Det måste vara kul att vara tjej så att ni kan roas åt varandras liv. Smink, outfit och skor... KUL! Eller så är det mammabloggar! Men ni har kul och jag gläds med er. Kanske också startar en blogg sen! En pappablogg.! Ska tydligen också vara rätt populärt, iallafall bland kändisar. Ni som läser de första raderna tror säkert att Amanda har blivit dum i huvet på en halvtimma, men det är i själva verket inte hon som skriver, det är Jimmy.

Inget illa menat om bloggar eller bloggare.. Ville bara känna mig som blondinbella för ett kort ögonblick medans Amanda var på toa..

Sov gott. CIAO CIAO
!
Kommentarer
Postat av: Mussli

Jag tycker verkligen att du ska skriva en "pappablogg" Jimmy! Tror att den skulle fylla en stor funktion, då killar oxå vill delar tankar och funderingar med varandra helt säkert.

Sen är det kanon att alla tjejer oxå får möjlighet att höra hur pappa tänker oxå :)

Sååå kul att se dina rader här :)

Kram till goa dig <3

2011-09-17 @ 11:49:31
Postat av: Lilla familjen

Haha, Jimmy ! :D

2011-09-17 @ 18:04:14
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0