Ops,

Jag har då nyss vaknat...! Kan säga att jag brukade  alltid sova såhär länge innan sommaren. Men sen jag började jobba så vände det. Så nu känns det lite panikartat att sovit bort halva dagen! Men vad gör det? Idag är Jimmy och jag ensamma hemma och vi har startat morgonen med att elda, för det är ganska kallt här idag!
Det luktar så gott när man eldar!

Vi kör direkt på lunch, som idag blir fiskpinnar med ris och någon sås  jag tänkte slänga ihop!
Idag har vi tre hundar och lite fix och trix att styra med, så jag antar att vi hörs lite senare ikväll!

Just det! Jag beställde en åkpåse igår tillslut, tyckte så mycket om den och det blev bara en hundralapp mer än om jag tagit den från blocket.



/<3
Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack så mycket. Vilken fin åkpåse. Hoppas du får en bra dag.

2011-09-07 @ 13:40:18
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Lilla familjen

Vilken fin ! (:

2011-09-07 @ 23:11:16
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: sandra

amanda, sig mig, vad exakt är en åkpåse? / hon med ingen koll på sånt, men som ändå ska vara barnvakt!!!

2011-09-07 @ 23:22:17
Postat av: amanda- 20 år bebis i magen

haha! Du har den i vagnen som extra värme under vintern. Så overall och den. Man kan tex ha en filt istället. :) oki?

2011-09-07 @ 23:42:56
URL: http://dearmandie.blogg.se/
Postat av: sandra

kom på att jag hade glömt att kolla ditt svar! men jaahaaa, då vet jag :):)

2011-09-12 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0