Overalldrama 2.0

Idag när jag skulle in på mailen så ser jag att hon med den andra overallen har svarat! Och vi som satte in pengarna till dom två andra igår!!! Åh, gaaah blir lite frustrerad...men jag har inte helt bestämt mig alltså, vill verkligen ha den andra som jag fick mail om idag mer! Jag får fortsätta fundera på detta världsproblem, återkommer förhoppningsvis med en lösning!

Idag vaknade av att älskling frågade om jag ville ha något speciellt när han skulle åka in till kiosken - Japp, typ...DAIMGLASS!!!!! :) snart är dom hemma...mmm!
Nu har vi köpt hem en våg, på min begäran, så jag kan hålla lite koll! Än sålänge är jag nöjd och jag kan fortsätta smygfrossa i min älskade glass:) Jag menar alla kilon är överkilon, efersom jag inte var i mitt livs bästa form innan, meeeen nu måste jag prioritera om och inse att upp i vikt kommer jag klättra oavsett! Och lite ska man unna sig under en graviditet!


Overallen jag vill ha mest!
Den supersöta bruna och blå är redan påväg hit!

V.24 <3

/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0