Perfekt

Nyduschad, doftar en härlig blandning mellan cocos och vanilj, nersjunken i soffan med dagens första kopp kaffe. Perfekt.

Jag är en sucker för TIGIs hårprodukter. Har aldrig använt något som verkligen håller så vad de lovar. Jag beställer det schampot från nätet och det går ju på en del pengar. Så, nu när vi är här uppe så blev jag lite sugen på att prova en budget variant. Bättre tillgång och såklart billigare. Känns bra. Jag passar på att testa mig fram gällande allt här uppe, ifall det skulle gå åt helvete! haha.
Nu vet jag inte hur mycket helvete just ett shampo skulle kunna ställa till med, men ändå.



Jag har bara använt dom två gånger, så återkommer med ett resultat.
Men jag kan i alla fall säga att dom luktar grymt gott och känns jäkligt bra!
Hoppas!

/<3
Kommentarer
Postat av: Jimmy

Fan va det där första lät härligt.. Snacka om Carpe Diem!!! Lovely ;) <3

2011-09-06 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0