Produkter 2.0 (kroppen)


Världens bästa bodyscrub från Lumene
- För len hy och öka blodcirkulationen,
vilket minskar eventuella celluliter.
Underbar duschkräm från The Body Shop
-Finns i underbara dofter!
Natusan baby oil
- Använder jag efter duschen. Torkar av med handduk.

Bodylotion med shea butter från Dove
- Smörjer in mig varje dag med den, eller varannan.
BrunUtanSol från Dove
- Tveklöst den bästa BUS:krämen jag använt.

Budget Parfym, Köpt på DollarStore
-Doftar helt underbart!
BodyMist från Vicotria´s secret
- Spraya på kroppen och/eller kläderna. Håller länge, doftar mmm!
Kommentarer
Postat av: Mussli

Om du visste hur tacksam jag är för alla tips...skönt att du varit här uppe nu och kan tipsa om hur man håller sin hud i trim i detta torra klimat :)

Längtar.....<3

2011-09-25 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0