Produkter 1.0 (hår)

(Ny kategori)
Jag tänkte slänga upp bilder på alla produkter jag använder! Lite roligt tidsfördriv :)
Det är så mycket så jag delar upp det i olika inlägg. Denna gången allt jag använder till håret:)


Bild 1.
Schampoo och tillhörande repair intensivkur, Dove

- Använder jag just nu varje gång jag tvättar håret. 2 ggr/veckan.
En inpackning anpassad för skadat och kemiskt behandlat hår. Skyddar mot yttre påverkan, Kérastase.
- Använder jag inte just nu när jag kör intensivkuren från Dove, men annars en gång i veckan. 

Bild 2.

Vårdande efterbehandling, reparerar skadat och behandlat hår,
fungerar även utmärkt som värmeskydd.

-Använder jag varje gång efter jag tvättat håret. Går även att ha i torrt hår. Kérastase.
En produkt som förebygger håravfall, haha...
-Köpte jag när jag blonderade sönder mitt hår. Använder jag en gång i veckan
En sjukt bra olja från Kérastase som man har i vått eller torrt hår.
Ger underbar glans, samt reparerar slitna toppar.

-Använder jag när jag känner för det, oftast i torrt hår.
En återuppbyggande keratinspray som reparerar skadat och kemiskt behandlat hår.
-Använder jag en gång i veckan. Kérastase.

Sidan jag köper allt ifrån heter BangerHead.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0