Redan kväll?

Förmiddagen gick ju bort, då jag sov...
sen blev det snabbt eftermiddag och rätt som det var så blev klockan 10!
Vi har hunnit med att bråka med våra hundar en del idag...
lite om vad som gäller när dom alla är helt till sig av att jaja löper, inklusive jaja!
Herregud vilken röra!
Nu får dom vara separerade hela tiden.
Så dom turas om att vara i sovrummet.
Men det går bra:)

Jag cyklade milen, trots att det gör så förbannat ont i rumpan på den där sadeln.
Men jag löste det med en kudde. Och det gick helt okej!
Idol har vi såklart kollat, och jag tyckte att rätt fick åka hem.
Snart drar nog jag och jimmy upp på rummet och sätter på en film.



För övrigt så älskar jag hårfärgen!
Den eller rött blir det så småningom...
Och längden skulle sitta fint.


Ajja.

God Natt!
/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Tack för en underbart härlig och mysig kväll!!!! <3

2011-09-30 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0