Regn och Rusk

Usch, idag är det inget vidare väder här uppe! Helt grått och massa regn. Vi tog ut hundarna, så dom fick springa av sig, men nu blir vi inne ett tag i guess.

Idag gjorde jag en liten kraftansträngning, och ägnande lite extra tid åt att dona med hårinpackning och bodybutter. Skönt! Här uppe får man påminna sig själv om att inte glömma att ta hand om kroppen. Själen självläker ju på något mirakulöst vis här uppe, om den nu var lite halvdan innan. Men kroppen behöver man påminna sig själv om lite, för det är lätt att bara gå och glädjas åt sitt inre välmående. Vilket ju i sig är jävligt nice!
Sen så är det också så att luften här uppe kan göra att man får lite sämre hy och vattnet torkar ut håret ganska rejält, så lite omvårdnad och pyssel är aldrig fel!


Lite djHero i gott sällskap och festliga omständigheter skulle inte sitt fel! Nu har jag gått 5 månader utan att sakna fest och stoj överhuvudtaget. Men nu känner jag att jag kan längta ibland. Vill aldrig byta, för jag älskar att vara gravid! Men då har jag ju någonting meningslöst att glädjas åt sen när jag ska sakna bebbemagen!

För övrigt så är det jag, jimbo och min kära bror på bilden, hemma i vårt vardagsrum:) Jäkla bra kombo!
Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-04 @ 13:39:16
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0