Sjukhuset

Vi ska snart ut med hundarna en sista gång idag.
Vi har precis ätit rostade mackor, bästa kvällsmaten!

Ikväll har varit en tvkväll, dels med Idol,
men det har också varit premiär för sjukhuset i Linköping!
Så jag och Jimmy fick se hur det ser ut på förlossningen,
dock hoppas jag att vi inte träffar på¨samma läkare som i programmet.
Dom verkar underbara, men dom jobbade med problemförlossningar,
vilket jag hoppas vi slipper!

Imorgonen åker vi äntligen in mot staden!
Ska bli sååå skönt.
Vi har skrivit en lista som fyllts på under veckan,
det blir ju lite problematiskt om man glömmer något!
Så några ärende ska vi utföra, men ingen frisör...
dom hade ingen tid. Tyvärr.

.

Snart blir det nyheter, sen får vi se, kanske blir en tidig kväll !

/<3
Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag gick igenom där när jag var på återbesök för min nacke :( Jag vill vara med under din förlossning :(

2011-09-13 @ 12:30:30
URL: http://onlyforme.devote.se
Postat av: Nellie

Fortsättning: det verkar spännande ;)

2011-09-13 @ 12:31:06
URL: http://onlyforme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0