Strömsund idag

Idag åkte vi till Strömsund för att käka och gå och shoppa på en ställe som heter DollarStore, världens bästa affär! Det är som en outlet med allt du kan tänka dig! Jag visar senare vad vi fick med oss hem. Mestadels saker till skrutt, badrock, bedsätt, strumpor osv! Men även världens godaste parfym för typ 20 kr (!) ja, en jättebra affär!

Karlarna tog motorcykeln dit och jag och mamsen åkte bilen, som jag körde! Var typ ett halvårs sen jag körde sist, men det gick bra:) Roligt som bara den!

Här skiner solen som attans idag, så jäkla härligt:) Men det är ju inte alls lika varmt som hemma, vilket jag tycker är skönt! Tillhör den typen som hatar att svettas...sålänge man inte kan svalka sig i ett bad!

Just det, fick svar från hon med overallerna, den bruna och den blå. Så nu är dom skickade och påväg upp! Spännande. Bestämde oss för att ta båda, då det vart så jäkla billigt, så man får klämma och känna lite på dom...eftersom vi bara sett dom på bild.

Nu ska vi dricka kaffe ute i solen! Ciao!



Jag och Jonas på motorcykeln förra sommaren!

/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0