Tröttdag

Ojojoj, idag är det segt. Började må lite sådär halvdant igår, så vi gick och la oss tidigt.
Men Miliam var hyperaktiv, så vi låg och kände och myste en bra tag hela familjen.
Sen somnade vi, men jag sover ju inte som gud just nu i livet ;)
Jag som ALLTID annars sover på mage har lite svårt att hitta en ställning jag sover lika skönt i.
Det går, men jag vaknar betydligt mycket mer.
Och sen alla turer på toa, detta kisseri! Oh, herregud.
Men idag efter frukosten gick jag faktiskt och la mig igen,
kände mig fortfarande lite tung i huvudet och väldigt trött.
Sen ett tag ila det något fruktansvärt i ljumsken. Men det försvann sen.
HEY, du är gravid, kvinna!
Sov i två timmar och nu ska vi snart äta.
En tröttdag idag, men humöret är helt på topp!



/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0