Vilken dag?

Jag har inte koll på dagarna längre! En enda lång helg, helt enkelt.
Enda? ända? när använder man vilken stavning? hm, det har jag helt glömt bort. ajja.

Jag och Jimmy har varit ute nu på förmiddagen, suttit på gården och andats in den friska luften!
Hemlängtan börjar kännas mer nu. Nu har vi varit här i tre veckor. 7 kvar.
Även om vi har det mysigt och kul, så är hemma alltid hemma.
Jag är så sjukt stolt över att jag och Jimmy har lyckats skapa en sån trygghet hemma,
som man kan längta så efter!

Idag går vi in i vecka 26 (25+0)
På måndag är det MVC som gäller. Lyssna på lillens hjärta och sådär.
Jag är inte nervös än. Vet inte om jag kommer bli, det får vi se.
Nu känns allt lugnt och skönt i alla fall.

Älsklingen<3

Ha en fin dag. Vi hörs snart igen!

/<3
Kommentarer
Postat av: ida

Enda - tex en enda sak

Ända- tex ändå bort till skolan

Haha;)

2011-09-14 @ 15:00:34
Postat av: Lilla familjen

Vad magen växer ! Hoppas vi hinner ses sen innan lilla M vill ut ! <3

2011-09-15 @ 00:57:39
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0