Bakad potatis med skagenröra

Först och främst så vill jag säga tack för er fina respons på mitt inlägg
om att vara ung mamma, det är jätteroligt när ni lämna spår efter er :)

Nu har vi precis ätit just bakad potatis med skagenröra, supergott!
Vi ska ut på promenad, men lillen somnade precis i Jimmys famn så...
vet inte riktigt hur vi ska göra nu, vi får se :)



Du hackar lufthål runt om potatisen. Jag använde en gaffel.
Sen använder du ugnen eller mikron. Jag använde mikron idag.
Tar du ugnen så sätt den på 220 grader och grädda i 60 min.
I mikron ska potatisen bakas i 10 minuter på högsta värme.

I skagenröran har jag :
räkor
kräftstjärtar
crabfish
rödlök
rom
majonäs
turkisk yoghurt

Supergott blev det :) Testa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0