Blöt bebis

Hallo!
Ja ni, inte många knop blir gjorda idag alltså. Jääävlar vad vi är sega! Idag igen?!
Jaja, jag skyller på att det är den tiden i månaden.
Men nu har vi alltså betalat över 120 spänn för parkeringen, för vi orkar inte hämta den!
Mupp. Mupp, mupp, mupp.

Miliam han sover efter att har varit en aningen grinig idag.
Dessutom spydde han ner sig, så det fick bli ett bad idag igen :)
Hur söt är han inte när han badar, och nu kommit på att strålen är skitskoj!
Han blir vansinnig om han inte får leka med den!

Allvarligt, vi gör inte mer än att sitta och skratta åt varandra just nu.
Orkar inte gå in på vad som hänt/händer, men det är fan skrattretande.
Herregud, liksom. Ingen som gjort något speciellt, men hela situationen.
Vi är såna SJUKT positiva människor, både jag och Jimmy.
Så vi tar oss igenom så SJUKT mycket med ett leende på läpparna.
Men nu är vi så SJUKT trötta, så vi beter hos som två paralyserade kaniner.
Jag har tjutit så mycket över situationen så nu skrattar jag bara!
Jag vet ju att vi alltid ordnar allt till slut liksom.
Och så har jag världens finaste familj <3 Vem skulle inte kunna vara glad då? :)


Kommentarer
Postat av: Mussli

Gosegullet <3 <3 <3

2012-04-26 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0