Bortaplan

Tjosis!
Vi packade in oss i bilen och for till Norrköping och mamma och Jonas.
Här blir det myskväll med lets dance (anton hysén <3) såklart!

Och Nellie, färga inte dip dye i någon färg, snälla. Brunt/ljust eller lugg:)
Mycket, mycket finare så I think! Fast du är fin hur som, säkert.

haha, något mycket roligt hände alldeles nyss!
Jimmy kom ner och hade fixat sitt hår...
jag ba " jäääääävlar vad snyggt, du blev skitlik Anton Hysén! " hahaha...
sorry, men jag är helt galen.
Gud vilken tur att han är lagd åt andra hållet, annars vet jag inte hur vi hade löst detta ;P haha.
Men gud vilken snygg karl jag har! Faktsikt finare än Anton ;)

Nu ska jag mysa med min bebis innan han somnar för natten. Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0