Detta gömmer sig hos oss!

Min överraskning till Jimmy är att jag rensat bland mina kläder!
Spara, slänga, sälja/ge bort. Sjukt skönt, men lite ångest ändå alltså...
haha bokstavligt talat HATAR jag att slänga saker. Helt seriöst.
Inte sådär att jag gråter över en tröja, men jag tänker att den förmodligen
kommer komma till använding, om inte nu så sen.
Mitt uppe i all rensing fick jag en uppenbarelse kring just mitt samlande...
herregud, det är inte klokt egentligen. Så jag tänker nu blotta mig
och visa mina högar av kläder, nagellack och hårprodukter...
Fy skäms, på mig! Här ska slängas!


Detta är TVÄTTADE kläder, direkt ur garderoben.
Spara höger, sälja/ge bort vänster.

Här är resten. Tvätten!

Miliams kläder strl 68-74, endast... (!)

En del av alla väskorna

En del av alla skorna...

Nagellack och klockor i mängder...

Haha, Sandra upptäckte mina 100 deos igår...
Fråga mig inte. Men jag köper nya när det är lite kvar i den jag har,
och så vill jag inte slänga när det är lite kvar och så...
Aee, har ingen bättre förklaring...

Högst upp schampo, duschcreme, balsam och inpackning.
Mellan hyllan leave-in grejer...
längst ner bodylotion...

GAHHH, VI FÅR INTE PLATS!!!! Skärpning på mig!
Kanske jag lägger upp kläderna här först? :)
Ska bara finna tiden att fota allt!

Nu ska jag gå och slänga mina deos och lite gamla nagellack!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahha det är ju sjukt. Speciellt dina hårprodukter och lotions haha

2012-04-03 @ 12:59:09
URL: http://elisatoldme.blogg.se/
Postat av: Nellie :D:D

Jag får dina kläder och skor i "ge bort till nellie högen" XD du har jämt så fina kläder!



//Nelliel. din bästa syrra ever som har brist på kläder :s

2012-04-03 @ 21:36:43
URL: http://nolipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0