Done

Åh, gud så skööönt!
Nu är ALLA verkligen ALLA kläder, både mina, Jimmys och Miliams, sorterade!
Alla Miliams kläder, som han inte kan ha, är nedpackade i storleksordning,
mina kläder är sorterade och det jag använder ligger i garderoben!
Det ända som är kvar, vilket i sig är ett ganska stort projekt, är tvätten.
Men det tar vi en annan dag.
Sorterat och ställt bort skor har jag också gjort, fasen det var jobbigt.
Men nu är det så att det var tvunget och känslan nu är så skön!
Men alltså, nu när vi är klara och har en enorm hög av kassar i hallen
som ska slängas eller ner till källaren så fattar jag att vi inte har fått plats!
Haha, gud gud gud.







Hur har vi lyckats " gömma" allt det här liksom? sjukt.


Nu ska jag lägga lillen, medan Jimmy tar ut Elliott. Puss och go natt!
Kommentarer
Postat av: malin

Vart e den andra voven :( ?

2012-04-19 @ 01:21:06
URL: http://elisatoldme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0