En tidig morgon

Ja, det blev det idag :)
Men det gör inget, för vi somnade ändå skapligt igår
och jag vaknade av att Miliam låg och snacka i sin säng. Musik, i mina öron.
Än har det inte hunnit hända mer än att jag bäddad sängen, klätt på mig,
pussat Jimmy hejdå och såklart vägt mig. 
Mamma och jag har ju en överrenskommelse, och den ska hållas!
Jag skrev till er den 23 mars att jag ska försöka gå ner 7 kilo till sommaren.
Sen jag skrev det har jag gått ner 2. På lite mindre än 2 veckor. 12 dagar.
Känns ju alldelses för lite, men det är ändå nått! Och jag är påväg.
Men jag anstränger mig så mycket jag hinner, som livet ser ut nu.
Men jag har gått ner 16 kilo sen miliam föddes,
och jag gick upp mellan 10-11 kilo under graviditeten.
Så det känns bra:)

Nu ligger lilleman vid sitt gym och han är så nära att vända sig :)

God Morgon på er!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0