:)

Halloj!
Dagen har gått förvånadsvärt bra, trots avsaknaden av äggen:)
Pluttskrutt ligger och sover i sin säng, efter vår riktigt intressanta diskussion
vi haden innan han slocknade, mycket har han att säga :)

Det är så kul att se att statistiken går uppåt för varje dag,
och nu är ni ändå många som läser! Bra där :)
Jag vet inte riktigt vad ni vill se/läsa?
uppenbarligen det jag redan skriver och visar, men något annat/mer?
Ni är ju suckers på att kommentera så jag förväntar mig inget svar,
men fråga kan jag ju alltid göra och annars fortsätter jag som jag gjort hitills :)

Anyhow,
Jag tror att vi skippar babycafét idag...
jag stog nyss med huvudet i garderoben och ba...nej orkar inte.
Jag känner för att knalla runt i min snobben-pyamas hela dagen. Faktiskt.
Jimmy slutar tidigt och det känns som att vi borde ta vara på den tiden.
Kanske en fika på stan lite senare ikväll? vet inte, vi får se helt enkelt!

Nu har jag i alla fall precis kollat klart unga mödrar på kanal5play (morgonrutin)
Så nu får jag snällt vänta på att sonen vaknar så jag har någon att leka med.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mussli

Jag tycker att det du skriver är toppen!

Va kul att se att gullet har figurerna över sängen...hoppas han fortfarande gillar den :)

2012-04-25 @ 18:38:05
Postat av: Cicci

Åh jag blir helt nostalgisk av att se Idus säng med hans spjälskydd och sängkläder. Och en söt bebis i. Ååå, jag skulle vilja ha en bebis till suck

2012-04-26 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0