Full rulle

Men oj vad tiden flög iväg!
Känns som vi nyss gick upp, men så är det ju inte.
Har ringt min BVCsköterska, för jag ville höra ifall vi skulle ta sprutorna idag,
även fast Miliam fortfarande är snorig och hade lite förhöjd temp idag på morgonen.
Men hon ville vänta, vilket jag trodde. Jag hade ändå velat gått dit och väga och mäta,
men känns dom att jag lika gärna skippar det med tanke på vädret.

Miliam har roat sig själv mestadels den senaste timmen
och jag har flängt runt och diskat och plockat iordning lite.
Innan dess låg han och sov och då pratade jag med Jocke (Jimmys bror)
i telefonen i typ en timma. Han är för rolig alltså.
Men sen satte Miliam i babysittern när jag skulle duscha,
det är första gången jag gör så, jag brukar alltid duscha när Jimmy är hemma.
Och så fort jag satte på duschen så gallskrek han, sen när jag stängde av slutade han.
Och så satte jag på och han gallskrek och så stängde jag av och så slutade han...
sådär höll vi på tills jag äntligen blev klar! Så det gick ju bra i alla fall :)

Nu är det bebismys som gäller, men jag tror han tröttat ut sig själv
för han ser onekligen ganska pömsig ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0