Helg igen!

Hejsan på dejsan!
Jimmy blev hemma idag, hoppas han blir frisk snart.

Tror inte vi är långt ifrån att skippa nattmålet till Miliam nu.
Inatt vaknade han till för att han hade bajsat, men han fortsatte att sova på skötbordet!
Sen vaknade han till lite, så då gav jag honom mat.
Men han var pigg efter maten, dock inte jag...så jag la ner honom klarvaken i sin säng.
Han låg och snackade och "morrade" som ett monster (hans nya grej),
men han somnade tydligen om på egen hand för sen vaknade vi inte förrens halv sju imorse!
Så skönt :)

Idag ska vi åka till Medmera, som är en pysselbutik.
Älskar den affären, har gjort det sen jag var liten!
Det var flera år sedan jag var där, tills vi fick Miliam
för då åkte vi dit och köpte på oss lite för att kunna pyssla ihop en sak till honom.
Och det ska jag och mamma fixa med idag!
Så jag ska dit och köpa på mig lite mer, så kan jag visa er sen:)

Men innan vi åker iväg så ska vi rensa bland skruttens kläder!
Han har så mycket fint och jag måste packa ner det gamla och packa upp det nya,
så han hinner använda allt!

Jimmy sitter och spelar gitarr för oss, lillen och mig. Mysigt!
haha, har inga bilder på honom på denna datorn,
men en gammal på mig på den tiden jag spelade:)
Jag slutade spela när jag träffade Jimmy, han är ju så sjukt duktig
så det var ju bara pinsamt att fortsätta! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0