Jag är så jävla glad

Fyfan vad jag har överraskat mig själv ikväll!
Vi har varit ute och gått 7 km, varav jag jogga 1 km
och 200 meter av dom var upp och ner för trappor och en stor backe!
Kanske inte mycket för världen, men för mig är det HUGE!
Jag har alltså inte tränat ordentligt på över 2 år!
Och sist så var kroppen 15 kilo lättare. Och inte ens då joggade jag.
Jag har aldrig trott att jag över huvudtaget ens KAN jogga.
Jag var inte ens slut, knappt anfådd!!!
Skulle lätt kunna köra en bra bit till. Heeeelt stört.
Nu är det joggning som gäller alltså. Vilken jädra kick!
Hade någon sagt att detta skulle vara möjligt hade jag bara garvat!
Och hade jag mot förmodan försökt hade jag satsat allt på att jag inte skulle överleva.

Nu ska jag snart in i duschen, lillen ska äta först och sådär.
Sofia  var här idag med, alltid lika mysigt :)

God Natt på er! Vi hörs imorgon :)

En glad jag efter en JOGGINGtur ;) Ni lär ju höra det en del...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt jobbat bruden ! Det kanske har med hormonerna att göra ... ? Haha ! Vist är det skönt när man inser att man fixar mer än vad man tror ! Imorn ska jag köpa löpartights och nya skor. :) Ha det gott !

2012-04-24 @ 07:26:08
URL: http://www.beyourself.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0