Kvällsis / Dagens Lunch

Äntligen har dagen blivit kväll :)
Vi har hunnit med massor idag, framförallt att bara vara och ta de lugnt.
Men vi har också städat, ätit god mat och badat lilleman:)
Miliam somnade för en timme sen och vi ska gå till sängen snart.

Imorgon ska vi gå in till stan och hämta bilen, Jimmy slutar tidigt.
Sen så kanske vi kör lite vårshopping då:) Hoppas, hoppas.

Imorgon kommer det komma upp ett inlägg där jag visar nya rummet.
Bättre sent än aldrig? :)
Dagens middag kommer imorgon också, för nu ska jag visa er dagens lunch.
Hoppas er dag varit bra! Hörs imorgon. Natti!



Snabbmat när det är som bäst!
Tärna zucchini, lök och äpple. Stek sen i stekpannan.
Salta, peppra.
Till det hade jag avocado, kräftstjärtar och turkisk yoghurt.
Som vanligt exprimenterade jag med smakerna. Denna gång med äpple.
Det passade så jäkla bra till resten! NAM, NAM.
Ni bara måste testa:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0