Kvällsro

Tjenixen!

Lillen ligger och sover och jag och Jimmy har precis ätit kvällsmat.
Ett påhitt av mig, som jag tänker dela med mig av på bloggen senare ikväll.
Innan maten var Åsa här och gav mig min försenade födelsedagspresent,
duschkräm och lotion, åh det doftar helt underbart! Tack <3

Var ute med Elliott förut och nu är kroppen trött, härlig känsla:)
Nu ska vi finslipa städningen/rensningen här hemma.
Jimmy får gå ner med sakerna till källaren själv, eftersom lillen bestämde sig för att sova.
Jag fixar det sista i lägenheten, ska byta lite gardiner och sådär!

Hoppas ni haft en bra dag!
Kika in senare så får ni kanske lite matinspo!
Puss!





Har jag visat dom här bilderna? Kommer inte ihåg, men lägger upp dom iaf!
Så ser det iaf ut hos oss efter möbleringen:)
Visar gästrummet ikväll om jag blir nöjd :P

Kommentarer
Postat av: johanna berg

HUr kommer det sig att ni har nu flyttat in er säng till vardagsrummet?

2012-04-19 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0