Miljonär

Jag vaknade med ett leende på läpparna,
gårkvällen var hur rolig som helst och Jimmy tog Miliam nu på morgonen, så jag fick sova.
Dessutom drömde jag att jag vann 3,4 miljoner. Ja, precis 3,4 miljoner. haha.
Åh fyfan vilken dröm. Jag letade hus hela drömen!
Det absolut bästa med att få en massa pengar skulle vara att kunna köpa sitt drömhus.
Jag önskar att jag kommer hamna i mitt drömhus så småningom. Så ska det bli!

Nu sitter vi med kaffe :)
Miliam blev vaggad av sin farmor, så han ligger nu och sover så gott!
Idag åker Marita hem och vi får roa oss själva :)
Får se om Miliam vaknar för då kanske vi följer med Jimmy nar han skjutsar henne,
så kan vi gå på stan efter att vi lämnat henne på rese:)

God Morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0