Så trött

Sandra åkte precis, alltid så mysigt att ha henne här :)
Vi har pratat, pratat, gosat med sonen och gosat lite till!
Vi tittade också på sjukhuset på tv3 (tack för tipset, Jessica)
Dom filmade i min operationssal som jag va i när jag opererade ut moderkakan,
sen fick jag syn på min favoritbarnmorska lite bakgrunden :)

Miliam har varit onöjd större delen av dagen, sen är han ju alltid så glad
så skrattat har han ju gjort emellanåt, men han har inte varit sig själv riktigt...
nu när Jimmy skulle bada med honom upptäckte vi SÅR i rumpan på honom.
Lilla vän. Nu är han dränkt i inotyol. Efter badet somnade han direkt i sin säng.
Hoppas han finner ro inatt.

Nu ska jag se om mitt experiment med yoghurt i frysen blev lyckat!
God Natt :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag såg också våran favvo i bakrunden. Eller det var nog två av dom om jag tänker efter. Undrar om det var samma som din ?? :) Och så kände jag igen hon Mirjam också.....

2012-04-03 @ 07:07:31
URL: http://www.beyourself.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0