Slött värre

Jahopp.
I förmiddags, på Jimmys rast, planerade vi att åka in till stan när han slutat.
Vi skulle vårshoppa till både familjen och lägenheten. SÅ JÄVLA KUL, liksom.
Mmm, men nu ligger Miliam och sover (igen. Herregud. Han gör annat med)
haha. Och Jimmy ligger också han och sover. Och jag? sitter fortfarande i min pyamas.
The real life of familjen Berg/Räisänen.
Tror vi tappade gnistan lite, så nu blir det slapp hemmadag.
Tänker jag efter så känns det aspaiss, med tanke på att vi för en gång skull
har en hel dag med varandra att göra vad som helst på,
men tänker jag inte efter så känns det så sjukt skönt att aldrig behöva kliva ur min pyamas.
Så, jag tänker inte.

Har ätit en sjukt god lunch. Receptet kommer upp ikväll!
Och Karina! Grattis! jag har inte glömt dig!
Men min mobil är urladdad och Jimmy har inte ditt nummer på sin.
Då kanske du tycker att jag kan ladda min mobil? mm, det kan man tycka.
Men såhär jävla seg är jag idag, alltså! haha.
Grattis igen, bruttan :)

Mjaaaaahopp. Ae, jag ger upp...jag går väl också och lägger mig nu då...



Den här bilden ligger i en mapp som heter fetto, på min dator.
Inte för att den är fylld utav massor med bilder på feta människor,
utan för att jag ska fatta att det är min mapp och att det är den jag ska
öppna när jag har tappat motivationen till att träna/äta sunt :)
Älskar fetto-mappen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0