Slutkörd

Jag fick för mig att träna ett styrkepass här hemma istället,
eftersom Miliam bara sovit powernaps och Jimmy är sjuk och helst inte ska bära runt på honom.
Och tar jag Miliam i vagnen så känns det inte som att promenaden blir lika effektiv.
Men det gick skitbra att köra hemma. Asskönt var det, svettigt!
Jag fokuserade mest på mage och armar, tycker ben är så svårt att träna hemma och utan vikter.
Känns dock inte helst ultimat, jag vill komma igång på riktigt!
Har bara inväntat att vi ska veta hur vardagen ska se ut, så jag kan köpa gymkort.
Onödigt att köpa om jag vet att det inte finns tillräckligt med tid.
Men det gör det och annars får jag TA mig den tiden, så är det bara.

Hoppsan, värst vad klockan tickade på!
Nu ska jag gosa med sonen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0