Tillbaka

Hej på er!
Nu är jag här igen. Som jag skrev så var jag hos mamma i helgen, därav frånvaron.
Jimmy kom ut i söndags, han skulle hämta mig och Miliam samt byta till sommardäck...
men det var ingen mening från när bytet skulle påbörjas så var det typ snöstorm!

Nu har vi inhandlat näsdroppar till lillhjärtat, tack gode gud, för fy fan för lördags natten...
stackars liten så han lät och kunde knappt andas, men nu är det bättre!
Lilla stjärten har blivit röd så inotyolen är inhandlad och nu hoppas vi att det också bli bra snart!

Det är så häftigt nu för Miliam känner nog skillnad på när han är hemma och inte,
det verkar så i alla fall, likadant som han börjar bli lite blyg inför andra än dom han känner.

Idag jobbar älskling bara till två, tur det för idag saknar jag honom en massa :)
Det är nyttigt att göra lite saker på sina egna håll, det är det väl alltid med speciellt nu.
Framförallt så tror jag att det är viktigt att komma ifrån och bara vara "sig själv" ibland.
Denna helgen var det Jimmys tur:)
Och jag kände att skulle jag sitta hemma själv med Miliam så skulle jag ju bara vänta på jimmy,
och då skulle nog inte han kunna slappna av helt och dessutom så känner vi båda att det är
önödigt att komma hem onykter, för bådas skull.
För kommer Jimmy hem så blir det svårt att inte vilja ha hans hjälp,
är han inte hemma så vet jag att jag ska göra allt själv.
Då är det bättre ifall han sover borta, eller jag och så får man slappna av en hel kväll/natt,
sova ut och komma hem med massa energi i stället :)

Vilket hoppigt inlägg det blev:p
Svårt att hitta en röd tråd, men blev lite av vajre!
haha, jaja!

Nu ligger lilleman och sover och jag ska äta frulle! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0