TuggummiTugg

Ont i käken efter dagens kraftanstägning - tugga tuggummi!
Herregud, vilken seg dag detta skulle vara då.
Miliam sover och jag sover fast i vaket tillstånd, ae fy så tråkigt, vädrets fel.
Fan, skulle gärna befinna mig någon annanstans just nu.
Nej ni, har kastat mina förhoppningar om denna dagen och inser väl att den kommer sluta
så som den började. Grå och dan.

Idag är en sån här dag jag gärna spolar fram tiden tills NÄSTA sommar,
för då lär väl allt fallit på plats. kontrollen på allt överhuvudtaget!
Varför kommer jag alltid dit när jag är lite down? Alltid, det slår aldrig fel...
Börjar alltid nojja inför framtiden då. haha. Orka.
Men jag tänker väl att jag aldrig skulle känna mig såhär orkeslös och tråkig,
ifall alla dom sakerna var spikade och klara. Men det är nog bullshit.
Alla har väl såna här dagar. Oavsett yrke, utseende och boende.
Tyvärr hittar väl alla nått att klaga på. Konstigt det där.
Nähe, jaha...om jag skulle ta och byta om till träningskläder och köra lite här hemma.
Diciplin nu, för fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0