Twist and turn

Finaste älsklingen föreslog att vi skulle ta en tur i bilen så jag fick komma ut lite :)
Det är svårt att ta sig i kragen dagar då man inte har ork eller lust,
så det är tur jag har Jimmy och att vi sällan har dåliga dagar samtidigt.
Vi åkte förbi sjukhuset för att titta upp mot avdelningen där vi låg med Miliam för 5 månader sen.
Det blev lite känsligt. Jag kan liksom inte försklara eller sortera vad jag känner,
jag bara känner en massa. Glädje, lättnad, förväntan, lugn, stolthet, smärta, oro och tomhet,
Det var så mycket i livet just då.
Miliam var tidig, så liten och tunn. Jimmy var sjuk och fick inte vara där.
Morfar dog två dagar efter förlossningen.
Sen allt det där som alla går igenom såklart, när allt är nytt och sådär.

Men jag saknar tiden på sjukhuset INNAN förlossningen, SÅ MYCKET.
Det var en tid full av längtan och förväntan. Jag tyckte aldrig att det var jobbigt.
Jag lärde känna Jessica och Daniel och fick göra en otrolig resa med dom,
som ju faktiskt började där upp på speciel-BB.
Det var så spännande att ligga där och veta att man skulle komma därifrån med en son.
Så häftigt!

Nog om det :)
Nu har jag precis diskat efter maten, som idag blev köttfärs- och broccolipaj!
Nu ska vi kika BigBrother.

Dagen blev bra tillslut,
Tack för det Älskling!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Den resan fortsätter.... En fin vänskap skapades och hoppas att den håller i sig !! Kram

2012-04-11 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0