Update

Hej hej hej :)
Jag kanske låter glad, MEN jag är faktiskt ganska putt...
för min ägg är slut!!!! Alltså ingen äggmacka. Fan, också!
Men nu har jag tagit fram rosten i hopp om att kunna rädda den här frukosten.
Vi får se om det kanske går!

Blev inte mycket tid över till att skirva här igår.
Efter promenaden med mammorna från föräldragruppen så åkte Jimmy till nkpg.
Min bror ringde och han kom senare över med hans dotter.
Här satt vi och pratade ett tag innan jag och Miliam till slut följde med dom hem.
Och där spenderade vi kvällen, åt herrens god mat och chillade :)
Jag var där och väntade tills Jimmy skulle komma från nkpg,
så Miliam somnade för natten där, men det var inget problem att lägga över honom i vagnen.
För vi gick hem. Ja, klockan var sent och vi var hemma närmre 11. Men det var superskönt!

Idag är det babycafé :) Och Jimmy slutar tidigt! :)
Hoppas på fint väder och en rolig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0