Valborg

God morgon!
Idag fick jag sova ut lite, Jimmy tog morgonen :)
Nu ligger lillen på gymmet och jag och Jimmy i soffan.
Jimmy tittar på tv och jag varvar bloggen och mys med Elliott:)

Idag ska vi in till norrköping. Gå lite på stan och fixa lite.
Vi måste köpa nya flaskor till Miliam, hans läcker.
Sen ikväll ska vi till Evelyn och fira valborg!
Där är även hennes Jimmie, Sandra och hennes Sia :)
Vi ska äta middag och sen gå ner till ån och kika på brasan!
Så sjukt mysigt.
Ska bli kul med hela grejen, men sen ska det bli så kul att komma hem till Evelyn.
Det var mitt andra hem under min uppväxt, vi umgicks verkligen v a r j e dag.
Saknar huset, familjen, praten, SKRATTEN och allt vi gjorde. Fy, vilken underbar tid!
Och så ska jag ha med mig min SON, mitt barn, dit idag.
Herregud, om ni visste hur underligt och mäktigt det känns.
Det blir en sån där reality check, ni vet.
Det är då man förstår hur stora vi blivit och man känner hur långt bort det där är.
Sen undrar man vad fan som hände, när allt ändrades?

mm, så är det.
Dit ska vi ikväll i alla fall :)

Nu ska jag ta mig en kaffe!
Glad Valborg!


Jag och sandra <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0