Värmeslag

Fy vilken varm lägenhet vi har. Usch.
Natten har gått superbra, men morgonen grät plutten sig igenom.
Nu lyckades jag få honom att somna i sin säng och jag hoppas han sover någon timme,
det är då han blir som gladast på dagen. Vi får se hur länge han vill sova i denna värme!

Nej, inte våran dag idag. Vare sig min Jimmys eller Miliams.
Hoppas det vänder.
Blev ingen fryst yoghurt igår för vi gick direkt och la oss.
Så jag vet inte om den blev bra eller om den var god.
Kanske tar en titt idag, vi får se.

Måste ladda kameran. Har bara gamla bilder på den här datorn.
Hoppas er dag är bättre!


Längtar efter att resa med min familj.
Här var jag och Jimmy sommaren 09 <3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Ni är underbara älskade ni....vet att även dåliga dagar ger ni varandra såååå mycket <3

2012-04-03 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0