Vilken dag

Sitter här, nerspydd och torr om händerna pga av allt tvättande efter att smörjt in Miliam.
100 gånger. Vilken dag.
Miliam har varit ledsen och tjurig idag, bortsätt från några ljusglimtar och sovstunder.
Just nu ligger han i sängen med sin far och asgarvar...jahopp, bara han är lycklig :)
Nu har vi höjt maten och hoppas att han blir mer nöjd.
För nu har han skrikit efter mat varannan, var 3dje timme. Så nu har vi ökat på lite.

Vi kom hem från IKEA för en timme sedan. Jag behövde miljöombyte och nya gardiner...
Fixat, skönt.
Blev även en mössa till Lillen och massa dricksglas.
Nu är rumpan bättre på honom, nu är det tänderna som kliar...
är lite rädd att han inte kommer ha några händer kvar när han väl fått dom där tänderna.

Även om dagen blev bättre såhär på slutet så hoppas jag på en bättre dag imorgon:)
Just det, jag vet inte hur jag ska svara på era kommentarer,
är väl ingen mening med att svara i kommentarsfältet för där går ni väl inte in och kollar?
jaja, jag vet inte men jag läser och svara om ni har någon fråga.
Nu låter det som ni är skitmånga, haha, men alltså vill bara inte vara otrevlig mot er som skriver :)



Hoppas er dag varit bra!
God Natt, så smångingom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0