Woop, Woop!

Jo, Miliam valde att sova när jag hade tänkt vi skulle ut.
Jag tänkte att vi skulle möta upp Jimmy vid halv fyra, men Miliam somande nu...
Och djupt sover han. Agnes var här nyss och hämtade Elliott, han vaknade varken
av Elliotts skall eller ringklockan. Synd att väcka honom då.

MEN, jag ger inte upp för det!
Jag har ett hemmaträningsprogram JUST för såna här tillfällen.
Jag har kopierat det direkt ur en tidning jag läste hemma hos mamma.
(Eller lite har jag ändrat, för jag vill fokusera lite mer på armarna)
Ser att fler nog läst samma tidning som jag!
Hur som, så här gör jag!

22 knäböj, 22 situps
15 knäböj, 15 situps
10 knäböj, 10 situps

22 armhävningar, 22 utfallshopp
15 armhävningar, 15 utfallshopp
10 armhävningar, 10 utfallshopp

sen använder jag mina 2 kilos hantlar
(liten vikt+många repititioner= förbänner!)
Jag vet inte vad det heter det jag gör...?
Men jag kör iaf triceps och biceps.
och då kör jag 10x3 triceps och 3x20 biceps.

Allt som allt tar det väl en kvart!
Superskönt.
Ska köra detta en gång om dagen.
Sen så en promenad om dagen också.
Idag får promenaden bli ikväll:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0