Bananhatare

Igår gick vi och la oss tidigt, redan vid 22, vilket var skönt!
Så idag känner jag mig på topp:)
Vi gör ju så gott vi kan med att Miliam ska sova i sin egna säng nu,
igår lyckades han somna där, men sen vaknade han och vi flyttade över honom till vår.
Jag tror vi får ta det lite pö om pö. Då går det nog smidigast.

Nu håller Jimmy på att söva honom och det tar sin tid, men när han är klar sätter vi igång.
Idag är det projekt städa och rensa källaren! Även ta upp sängen vi ska ha.
Jag tror inte vi har alla skruvar vi behöver till att skruva ihop sängen,
så det kanske får bli en sväng för att köpa det.
Men sen är det ju lite roligheter i stan ikväll och vi hoppas vi har ork över att promenera in senare.

Nu ska jag ställa mig och göra nytt mellis till Miliam.
Igår frös jag in flera burkar med banan och avocado, men han HATAR banan.
Vi får inte i honom det, han kräks. Helt sinnes, men han kan verkligen inte få i sig det.
Så idag blir det mango och avocado som får frysas in istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0