Barn i sängen?

Hjälp! Vi måste lära Miliam sova i sin egen säng igen!
Visserligen har vi inte testat på länge, men jag misstänker att det kommer bli svårt.
Det började ju med att han för ca 1,5 månad sen vaknade på natten,
så vi fick flytta över honom till oss.
Sen var vi ju iväg i stort sett varje vecka och då hade vi honom i sängen,
dels för att det sällan fanns en säng bara för honom,
men också för att vi ville väl kompensera allt resande. Det har varit supermysigt och jättegosit!
Vi har alltid haft som mål att han ska sova själv, men ärligt talat har vi alla njutit fullt ut denna tiden.
Men nu känner jag att det får vara stopp snart!

Jag saknar att ligga i Jimmys famn när vi ska somna och jag vill ge oss det spacet.
MEN kanske framförallt för att natten har varit helt bökig! hahaha...
Hur gör egentligen ni som sover med era barn i denna ålder och över??
Alltså Miliam har sparkat och rullat runt över HELA sängen. Han vaknar ju då såklart också.
Han rör sig något otroligt, gör inte era det? Herregud, tillslut vaknade vi alla tre!
Men efter lite gos somnade ju alla om, men ändå! Inga sånna nattaktiviteter vid 3 på natten, tack!

Ja, nu har vi sagt att vi ska lägga honom i egen säng från och med imorgon.
Då är Jimmy ledig ett par dagar. Då passar vi på!
Jag vill inte påbörja det själv nu när jag redan känner att jag själv är genomtrött.
Jag vill lägga all min energi på att ge Miliam roliga dagar.
Så nu ska vi käka frukost sen ska vi ge oss ut och leta efter en rolig lekpark!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0