Bästa dagen!

Åh, idag har varit en så sjukt kul, mysig och härlilg dag!
Vi kom precis innanför dörren, mycket senare än väntat men det är bara positivt!
Vi har handlat MASSOR med fint till lägenheten:) Nu är det bara ett fåtal saker kvar. Skönt!
Det första jag gjorde var att slänga upp kuddarna i soffan och herregud - jag är så nöjd!

Jimmy är påväg ut här snart,
men han åkte nyss iväg med Miliam för att köpa hem naturgodis till mig!
Ni vet min favoritmiddag;) Lite näringsfattigt, men sjukt gott!

Miliam kommer ju somna inom en timme så då ska jag skruva och trixa med allt vi köpt idag!
Jag skulle ju tagit en PW med Sussie, men nu var vi borta så länge så vi fick skjuta upp det, igen.
Attans, men jag ska väl inte påstå att jag lider av att få fler timmar att dona här hemma:)

Ni får hålla er ett tag till för jag kommer visa allt när det är HELT klart!
Men gud vad jag längtar :)

Tog en väldigt inspirerade dagens till er idag, not.



Kommentarer
Postat av: Mussli

Spännande att få se sen!!:)

2012-08-13 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0