Besöksrekord

haha, ja idag blev ni många:) 40 stycken till som tittat in efter det att jag publicerade förra inlägget.
Ja, chock säljer!
Sandra gick nyss hem. Vi har haft en sjukt bra kväll. Myst massor med lilleman,
men han somnade vid 8, vilket han alltid gör nuförtiden!, så vi fick massor tid över till bara oss!
Vi pratade och filosoferade om allt möjligt, åt en kvällsmacka på det och sen kramades hejdå.
Bra kväll :)
Nu har jag tagit hand om disken, puffat till kuddarna i soffan och bänkat mig här.
Nu är det alone-time med massor av bloggläsning och kanske någon film på det! Toppen:)

Imorgon kommer Henke och hämtar soffan!!! YEEES.
Då kan vi börja fixa med vardagsrummet, nu är ju köket nästan klart...
ska bara hitta den perfekta gardinstången. Och ni får INTE se förens allt är på plats.
Kanske någon sneak peak då och då!


Åh, min och Jimmys kvällsmat igår slog allt!
Naturgodis och ett glas Cola Zero. Mumma!
Skulle sparat det till ikväll, åååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0