Bitter*****

Ibland känns vissa ord och uttryck så olämpliga att säga när man är mamma...
men vissa helvetes stunder finner jag inga lämpliga ord!


Nu har vi varit igång i flera timmar!
Flyttat möbler, försökt få Miliam nöjd (onöjd heeela dagen), kört iväg soffan osv...
Det är långt ifrån klart och just nu känns det som att det aldrig kommer bli färdigt!
Jag älskar att pyssla och dona här hemma, men det här stadiet av omvandligen hatar jag!
Saker står överallt, det är ingen ordning på någonting och allt är halvfärdigt!
Det är så jäkla svårt att föreställa sig hur allt ska komma på plats och bli som man tänkt sig.

Imorgon åker Jimmy och jobbar dygn och vi måste få lite mer ordning innan dess.
Jag kan inte ens gå runt i det här i 24 timmar. No way. Haha!
Vi är på g med att flytta in sängen i sovrummet igen. Det måste bli klart ikväll tex.

Vi har inte hunnit med annat än en tidig lunch idag så vi båda är sjukt hungriga nu!
Jimmy är iväg och köper naturgodis. Vår kvällsmat :)
Herregud, vilken dag. Den har gått i ett. Hoppas INTE Miliam är såhär imorgon, alltså.
Jag vet inte vartifrån jag ska hämta den enorma egergin till att orka en sådan dag till.
Men förhoppningsvis var det tillfälligt!

Jag säger god natt och hejdå nu, för sen vill jag fixa allt så snabbt som möjligt,
så att jag och Jimmy äntligen kan få sätta oss ner i 2 sek innan det är dags att sova.

Att vara bitter är nog bland det värsta jag vet och jag är så sjukt sällan det,
men idag tar jag fan hem alla priser som går att få i bitterhet. Grattis till mig!



Jag ville vara lite mera bitter och peka finger, men det där såg ju bara onormalt ut. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0