Bortaplan!

Hej där!
Igår kom jag och Miliam till pappa. Men spenderade kvällen hos Jessica m familj!
Grillning och bebisgos. Supermysigt:)
Idag har vi varit på marknad, medeltidsmarknad! Det blev många timmar borta,
men Miliam var glad hela tiden och sov sina vanliga tider. Skönt :)
Vi åker dit imorgon igen, min syster jobbar med att fota dära.
Jag och Miliam har inget annat för oss och imorgon ska det ju bli skitbra väder?!
Igår la jag ner bäddmadrassen till vår säng för att Miliam inte skulle trilla ur sängen.
Tur det, när jag vaknade låg han såklart utanför!
Men hur som helst, jag sov sjuuukt dåligt. Usch och fy!
Den var stenhård! Ikväll blir det att hämta in en annan madrass!
Hoppas er helg är bra:) Jag bloggar mer på måndag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0